zulina rafisha


Tuesday, September 13, 2011

hye guys.... even feeling aku disapointed waktu nihh....aku tetap nak haruk dlm blog aku ni..ahhhaa... aishhh... dispointed wai argh? hergh..2 laaa... suke sangat careless..padan muka hangg... hakk tuihh..apa pon x boleyh.. >__< wahhhhaaa...gilaa sewell toink2.... uhhhuu..... hari ni...aku sikit lagi nak accident..kalo x..gerentii ark mati katakk.. xmau haku jadik GREEN FROG yg da kering melepik2 kt atas jalan....eeyiuuw.. OMAIGOSHH!! naseb bekk xde pape..hayyaaakk..otak melayang kemaneee.... aku taw..aku nk menangisss jee sepanjanggggg pencariannn barang yg dah hilang 2... OPSSS!! brg hilannggg??? harr..ni laaaa...aku nk citaa kt u all semuaa...sikap akuuuu...yg xleh blaaa... aku ni... mmg careless sikit... cuaii banyakk!! bkn sikit laaa!! huh~~~ thats wai laa...mane2 aku pergi..aku kene bawak handbag... even nk pegi kedai runcit dpn umah pon....sbb nye..aku ni sukeee sedekah barang2 aku kt tuan kedai...soo... utk mengelakkan barang..hanpone or wallet... aku msty kene bwk hanbaq... aku xb00leyh la jdik mcm u ALL...leh kepit wallet... xde makne nye nk berangann... mmg tertinggal la jwabnyee...uhhuu...wehh..aku nak jugak bawak faill...p class...kepit buku..ala2..student clever2 gitu....hhhaaa!! amek ko.... punyeee laaa semangat sgtt...ambikk tuhhh....p la carikk mane aku da tinggalkan fail aku 2..... wehhh...abeh semuaaa buku rujukan aku hilang semua...destroyed hidup aku....uhuk3!! even aku ade big probbb...aku still buat2 rilexs...tpi haarr..2 diyee...abeh berguni nasi aku makan...semua bnde aku telan....huh~~ assigment aku kne sudmit this week...mane aku nak cekawww!! da la xde save hardc0py..uwaaa... :(( kebetulan pulak time 2...group assigment duk bg n0te2 kat aku...hampehh betowll!! maaf l0h u all..kawan2...aku betul2 kejammm!! s0rry sgt2 mmg failed dlm subjek ni....semua nya hilang dlm fail 2.sumpahh!! xnk repeat balik paper ni..t0ngekk aku diwatt nyeww...ahhhaa... anywayy!! setiap buku2 aku,, aku selit kan email n number f00n aku... h0pe sgt 0rg berhaty muliaa 2 call aku....even aku rse laa..tenang sikit kan...emm..anyway..nk wat camne kan...nak nangehh pon dah xgunaaa!! bek amek air semayang..nangeh dalam semayang..doa byk2 semoga dipermudahkan...segala urusan ini..amin ya rab...uhhuu.. >__<

No comments:

Post a Comment